۳۱ پاسخ

من دوماه پیش ۲۵۰۰ دادم مطب خصوصی و فلوشیپ بارداری پرخطر

خیلی زیاده من دو ماه پیش اونم پیش یه فوق متخصص رفتم شد ۳ تومن تازه بعد ک پرسیدم جاهای دیگم بوده ک کمتر میگرفتن ولی من نمیدونستم

من 24اسفندبابیمه انجام دادم 1600

من دیروز با بیمه شد۶۸۰
آزاد۲۲۰۰

کلا تعرفه ها بعد عید عوض شده

عزیزم مگه دکتر خودش سونو میکنه؟😐

من دوماه پیش رفتم ۲۵۰۰ بود مطب خصوصی کارش عالی بود

منم هفته آخر اسفند رفتم ١٥٠٠ بيمه سلامت دارم
دكتر حرفه اي و باتجربه دستگاه ها كامل

من پیش طاهری رفتم
با بیمه ۱۳۰۰ شد

من دیروز انجام دادم ۵۳۵۰ تومن، گرون شد بعد عید

من 6500 دادم قبل از عید

فک نکنم نهایت تا ۱۵۰۰ عه

من دیروز آنومالی دادم ۲۲۰۰.

زابل ۲۳۰۰

من انومالی نوبت گرفتم گفت ۴تا ۴۵۰۰باید در نظر داشته باشی

من دیروزرفتم یک تومن🤣🤣🤣

واسه من انومالی پیشرفته قبل عید ۴۵۰۰شد

من شنبه ان تی رفتم ۵۵۰۰

من بیمارستان خصوصی رفتم ۳/۶۰۰ گرفت

من۲۴۵۰

ب من قبل از عید گفت ۱۴۰۰ ولی ۱۷ ام نوبت دارم نمی‌دونم افزایش داره یا ن

احتمالا آنومالی پیشرفته هس که گرونتره

زنگ بزن جای دیگ سوال کن

متاسفانه آره شهر ما قبل عید سع تومن بود تا سه ونیم .الان شده پنج تا پنجونیم اگه سونو داخلی هم داشته باشه پنجونیم

من ۱۱۰۰دادم

من قبل عید رفتم1700تازه خصوصی هم بودش😢چرااینقد یهو گروون شده🤦🏼‍♀️

بله من ۶۵۰۰دادم

😳😳
والا من ک رفتم ۲ تومن گرفت چخبرهههه

من زنگ زدم گف ۲۷۰۰

من با بیمه سلامت ۱۳۰۰ دادم قبل عید
گرون میشه ولی ن دیگ در این حد

بستگی داره
شهر ما ۳۵۰۰ بود قبل عید الان نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری