۸ فروردین تهران انجام دادم ۷۵۰۰.ولی کاشان گفت ۳۸۰۰
نه معمولا ۱۸هفته و ۲روز بهترین وقته
چقد گروووون شده همه چی
۲۶۰۰ دادم آزاد
برای من که ۲ خرداد میخوام برم گفت ۶ تومن حالا نمیدونم تا اون روز عوض بشه یا نه
مگ این انومالی نیستش؟؟
منم برای دوهفته ی دیگه که میشه18هفته ام وقت گرفتم گفت3100
سونو آنومالی نهایتا از ۱۷ هفته و چند روز شروع میشه ؛ الان زوده عزیزم چون بری دوباره کاری میشه ؛ شاید سونو یا آزمایش دیگه ای بوده ؛ من غربالگری دومم تو ۱۶ هفته دادم سونو ۱۸ هفته نوبت دارم
از من 1800گرفتن اونم مطب خصوصی
چه خبره چرا همه جا همین قیمتارو میگید یعنی فقط شهر ما ارزونه؟؟😐😐۱۸۰۰ بدون بیمه اونم مطب شخصی
چند جا تماس بگیر قیمت ها متفاوت هست
5300
نه زوده ۱۵ هفته
باید ۱۸ هفته باشی حداقل
هزینش شهر به شهر فرق میکنه من ۲ میلیون گرفت دکترم
برامن نوشته ۱۸تا۲۲هفته بیا
نه زمانش اوکیه قیمتشم بستگی به دکتر و جایی که میرب داره بره منم همین قیمت بود
من ازاد پرسیدم شش و پونصد گفتن
یه ازمایش هست اونو 16هفته میدن
16هفته ک انومالی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.