من ازاد رفتم ۲۶۰۰دادم
من زنگ زدم بهم گفت ۳تومن
برو بیمارستان برات بنویسه یا برو بهداشت خودشون یه جا معرفیت میکنن واقعا هزینش بالاست
من الان زنگ زدم نسل فردا نوبت گرفتم برا ۲۰روز دیگه..قیمتو گف ۳تومن با بیمه تامین اجتماعی
خیلیه من پیش جمال جندقی رفتم با بیمه ۲۷۰۰خیلیم خوب بود
هرکی هر قیمتی خوشش میاد میگیره واقعا که به این وضع من با بیمه روستایی رفتم ۲ و ۷۰۰ گرفت
منم دیروز انجام دادم با بیمه ۵۷۰۰
اینجا ۲.۵ بود برا هر قل با بیمه کلا ۲۱۰۰ دادم
اقا من با تامین اجتماعی رفتم شد ۱۸۰۰...
چه خبره ۶ تومن؟
من ۲۵۰۰ دادم ۵ فروردین
یجادیگه برو
اینجا گفت ۲/۵
من همیشه یجا میرفتم سنو سنو قلب دادم یک ملیون دویست ان تی پرسیدم گفت نزدیک هفت ملیون نمیدونم برم یا نه
من دیروز دادم با بیمه شد ۳۷۰۰
سلام من الان تو نسل فردام آزاد ۲ تومن شد
با بیمه تامین ۱۷۰۰ تقریبا
خداروشکر من با بیمه تکمیلی رفتم رایگان😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.