سونو جنسیت کیا رفتن قبل انومالی ؟؟؟؟
من پرسیدم ۱۴۰۰ میگیره چه خبره مگ

۹ پاسخ

میخوام برم ، همین حدوداعه
قبلا برا لکه بینی رفتم ۱۱۰۰ بود

ولش کن یدونه انومالی رو برو تو انومالی میگه جنسیت چیه

برای تیغه بینی هست ک ببینم تشکیل شده یا نه

من ان تی رفتم ۲۴۰۰ دادم بابل رفتم

برای من شد۳۷۰۰
یکی انومالی یکیم اینکه ببینه چسبندگی جفت داره یانه

من ان تی نخواستم جنسیت رو بهم احتمالی بگه به دکتر گفتم تاریخ بزن که صد در صدی بیام
دوهفته بعدش رفتم رایگان بود

نروبابا وایساانومالی

منم پرسیدم گفت ۱۲۰۰ ولی نرفتم گفتم بمونه تا انومالی که به امید خدا امروز میرم

ولش بابا انومالی بده پولنم حدر نکن حیف نیست برا فقط جنسیت1500بدی

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان قندو عسل مامان مامان قندو عسل مامان ۴ سالگی