میخوام برم ، همین حدوداعه
قبلا برا لکه بینی رفتم ۱۱۰۰ بود
ولش کن یدونه انومالی رو برو تو انومالی میگه جنسیت چیه
برای تیغه بینی هست ک ببینم تشکیل شده یا نه
من ان تی رفتم ۲۴۰۰ دادم بابل رفتم
برای من شد۳۷۰۰
یکی انومالی یکیم اینکه ببینه چسبندگی جفت داره یانه
من ان تی نخواستم جنسیت رو بهم احتمالی بگه به دکتر گفتم تاریخ بزن که صد در صدی بیام
دوهفته بعدش رفتم رایگان بود
نروبابا وایساانومالی
منم پرسیدم گفت ۱۲۰۰ ولی نرفتم گفتم بمونه تا انومالی که به امید خدا امروز میرم
ولش بابا انومالی بده پولنم حدر نکن حیف نیست برا فقط جنسیت1500بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.