کیا ۱۷هفته رفتن سونو انومالی ؟؟؟

۸ پاسخ

هفده زوده انومالی هفته ۱۸تا ۱۹هستش

سلام خوبید ببخشید استفاده از اسکراب خاک رس تو بارداری ضرر داره بخوام بخرم

تصویر

سلام من رفتم من الان ۲۱ هفته هستم

من ۱۷هفته و ۳روزرفتم

من شنبه باید برم

من ۱۸ هفته و چند روز رفتم اگه میخوای بری ۱۸ هفته برو انومالی از ۱۸ هفته تا ۲۲ هفس

۱۷ و ۵ من‌رفتم

من امروز رفتم ۱۷هفته ۶روز

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی