کیا نیمه های ۱۷هفته رفتن انومالی شونو گرفتن

۷ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

من ۱۷هفته و ۲ روز رفتم

من رفتم گفت خیلی زوده برای ۱۹هفته و۴رور بهم نوبت داد

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

من ۱۶هفته ۳روز رفتم

فکر کنم زود باشه بهترین زمان ۱۸هفته تا۱۹هفته هست

من که میخوام ۱۸هفته و ۶روز برم برا اون موقع نوبت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری