زوده ۱۸هفته برو
سلام عزیزم جنسیت نی نی چی بود تو فکرتون بودم
۱۷ هفته و ۳ روز رفتم گفتن عالیه همچیز تایمشم اوکیه
من رفتم خداروشکر همه چیم خب بود
منم ۱۷ هفته و یک روز رفتم خوب بود خداروشکر
من همه چی خوب بود خداروشکر
من ۱۷ هفته ۶روز رفتم اوکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.