کیا ۱۷هفته سونو انومالی رفتن؟؟اکی بود مشکلی نداشت!!!

۷ پاسخ

زوده ۱۸هفته برو

سلام عزیزم جنسیت نی نی چی بود تو فکرتون بودم

۱۷ هفته و ۳ روز رفتم گفتن عالیه همچیز تایمشم اوکیه

من رفتم خداروشکر همه چیم خب بود

منم ۱۷ هفته و یک روز رفتم خوب بود خداروشکر

من همه چی خوب بود خداروشکر

من ۱۷ هفته ۶‌روز رفتم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی