خانما کیا تو ۱۷هفته سونو انومالیشون رفتن؟

۲ پاسخ

من ۱۶هفته ویک روز رفتم همه چی ام مشخص بود البته دکترم نوشته بودا الان یدونم واسه ۲۲هفته نوشته

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم دقیق بود.

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری