کیا انومالی ۱۷هفته ۱ روز رفتن اوکی بود همه چی ؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

تموم کاراها محکم و بادوام به قیمت عمده هستن😍💕🤌🏽
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

بله اوکی بود ولب چون زود رفتم دکتر دباره ۲۶هفته فرستادم سونو سلامت جنین

من 17هفته و1روز رفتم همه چی خوب بود شکر

من 17 و 2روز رفتم

منم می‌خوام 17برم دو روز دیگه

دیگه این دو هفتم تحمل کن ۱۸ برو بهترین تایمش ۱۸ هفته ۳ روز

منم 17هفته و 1روز رفتم همه چیز خوب بود فقط یکم جفتم پایین بود استراحت نسبی میکنم

من دقیق ۱۷ هفته رفتم عالی بود

من ۱۸دقیق رفتم

من رفتم همه چی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی