تموم کاراها محکم و بادوام به قیمت عمده هستن😍💕🤌🏽
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
بله اوکی بود ولب چون زود رفتم دکتر دباره ۲۶هفته فرستادم سونو سلامت جنین
من 17هفته و1روز رفتم همه چی خوب بود شکر
من 17 و 2روز رفتم
منم میخوام 17برم دو روز دیگه
دیگه این دو هفتم تحمل کن ۱۸ برو بهترین تایمش ۱۸ هفته ۳ روز
منم 17هفته و 1روز رفتم همه چیز خوب بود فقط یکم جفتم پایین بود استراحت نسبی میکنم
من دقیق ۱۷ هفته رفتم عالی بود
من ۱۸دقیق رفتم
من رفتم همه چی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.