۸ پاسخ

خداروشکر همه چی اوکی بود

اره گلم من دیروز رفتم ۱۷هفته۵روز بودم

من ۱۷ هفته و ۱ روز بودم رفتم خداروشکر اوکی بود

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

بله من رفتم خداروشکر همه چیز خوب بود

منم دقیقا همین موقع میخام برم دکترم برام نوشت

بله من رفتم خوب بود

آره عزیزم اوکیه من سر دخترم رفتم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری