نه صبر کن ۱۸هفته و۳روز برو بهترین وقتشه
اره من طبق سونو ان تی ۱۷هفته و چهار روز رفتم ولی دکتر گفت ۱۸هفته ای
به من گفت ۱۸ هفته و یک روز بیا
اره برو خوبه
منم فردا میشم 17 هفته و 5 روز🙂🙂🙂
دکترت گفته چه روزی بری دیگه به من گفت باید ۱۸هفته۲،۳روزباشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.