سلام مامانا فردا میشم ۱۷هفته ۵روز برم آنومالی خوبه ؟؟؟؟

۶ پاسخ

نه صبر کن ۱۸هفته و۳روز برو بهترین وقتشه

اره من طبق سونو ان تی ۱۷هفته و چهار روز رفتم ولی دکتر گفت ۱۸هفته ای

به من گفت ۱۸ هفته و یک روز بیا

اره برو خوبه

منم فردا میشم 17 هفته و 5 روز🙂🙂🙂

دکترت گفته چه روزی بری دیگه به من گفت باید ۱۸هفته۲،۳روزباشی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۲ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرساد و .... مامان مهرساد و .... هفته بیست‌ویکم بارداری