بنظرتون ۱۷هفته و ۵روز برا انومالی اوکیه برم؟

۷ پاسخ

منم دکترم ۱۷ هفته رو ۵ روز نوشته میخوام برم

من ۱۸ هفته دقیق رفتم‌ طبق ان تی
ولی سونو انومالی گفت ۱۷ و هفته و ۴ روزمه

میتونی بری
من ۱۷ هفته ۴ روز رفتم

من با مطب تماس گرفتم گفت دکتر زیر ۱۸ هفته انومالی قبول نمیکنه .۱۸ هفته و ۵ روز رفتم

سلام عزیزم من یکسری وسایل برای پسرم کادو اورده بودن ک خودم خریده بودم از قبل الان گذاشتم برای فروش با قیمت پایین ک ی کمکی ب مامانای باردار کرده باشم
دوست داشتی ب تایپک قبلیم سر بزن شاید ب دردت خورد🦋🩵

اره

۱۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی