منم دکترم ۱۷ هفته رو ۵ روز نوشته میخوام برم
من ۱۸ هفته دقیق رفتم طبق ان تی
ولی سونو انومالی گفت ۱۷ و هفته و ۴ روزمه
میتونی بری
من ۱۷ هفته ۴ روز رفتم
من با مطب تماس گرفتم گفت دکتر زیر ۱۸ هفته انومالی قبول نمیکنه .۱۸ هفته و ۵ روز رفتم
سلام عزیزم من یکسری وسایل برای پسرم کادو اورده بودن ک خودم خریده بودم از قبل الان گذاشتم برای فروش با قیمت پایین ک ی کمکی ب مامانای باردار کرده باشم
دوست داشتی ب تایپک قبلیم سر بزن شاید ب دردت خورد🦋🩵
اره
۱۸ هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.