سلام برای انومالی ۱۷هفته و ۳روز اوکیه؟؟

۷ پاسخ

ن بهترين وقتش ١٨ هفته دو يا سه روزه

من رفتم خداراشکر همه چیزش تشکیل شده بود

نه عزیزم ۱۸ هفته بشی حداقل

18 هفته و 2 روز

هنوز زوده من دیروز رفتم ۱۹ هفته و دو روز

سلام عزیزم بهتره ۱۸ هفته و ۳ روز بری بهتر مشخص میشه

منم خواستم اون موقع برم که زنگ زدم سونو گفتن باید ۱۸ بشی

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هامون مامان هامون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری