خانما برا سونوی آنومالی ۱۷هفته و ۳روز برم زود نیس؟

۶ پاسخ

بزار۱۸بشه بعدبرو

منم 17 هفته رفتم اوکیه

نه من ۱۷دقیق رفتم

بهتره ۱۸ هفته و ۳ روز بری

برا من زودتر از ۱۷ هفته و ۵ روز پذیرش نکردن

نه اوکیه منم ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان هامون مامان هامون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی