کسی ۱۷هفته و ۵روز رفته انومالی ؟

۵ پاسخ

من ۱۷ هفته و سه روز بود که رفتم

من امروز 18هفتم کامل شد فردا میرم انومالی

من‌ همین تاریخ رفتم موردی نداره

زوده عزیزم ۱۸هفته به بعد بری عالیه

نه زوده‌ هنوز

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری