۵ پاسخ

عزیزم من ۱۷ هفته کامل رفتم.میتونی از سونوگرافی بپرسی بعد بری

من ۱۷ هفته و پنج روز رفتم و تونست همه چی رو چک کنه و خوب بود به این دوروز هیچی نیست فرقی با ۱۸ هفته کامل نداره

من ۱۷هفته و‌۶روز رفتم

چیزی نمونده تا۱۸هفته یکم صبوری کن بعد برو،من دیگ دارم جون ب لب میشم ۱۸هفته برام۱۸سال گذشت😑

من ۱۷ و ۵ رفتم اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محدثه مامان محدثه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری