دکتر برام آنومالی ۱۷هفته ۴روز وقت داده زود نیست؟؟؟

۱۰ پاسخ

مناسبه برا چند روز ک چیزی فرق نمیکنه
وقتی بیای تو گهواره بپرسی دقیقا ملت مثل ان تی جوایتو میدن ک فقطططط ۱۲ هفته و ۲ روززز بریا
نه قشنگم یه محدوده داره تو کل این محدوده میشه رفت سونو دیگه توی سه روز چی میخواد عوض شه مثلا
برو راحت باش

ب منم ۱۷ سه روز دکتر گفته برم

به من گفت فیکس ۱۸ هفته

من ۱۷هفته و ۱روز رفتم دکتر بهتر میدونه کی بری نه زن های گهواره

تیکه هایی از مغز ۱۸ هفته تشکیل میشه

عزیزم از ۱۷هفته و ۳روز تا ۱۸هفته و ۱روز میگن برو که خدایی ناکرده اگر مشکلی باشه برای سقط قانونی وقت داشته باشی

من ۱۷ هفته و ۱ روز بودم رفتم

منم فردا میشم 17 هفته و 3 روز و آنومالی دارم، دکتر برام نوشت

۱۸ و ۴ روز میگن بهترین موقعس

۱۸ هفته و ۱ روز‌برو

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری