خب همون روزی ک دکتر گفته برو
بنظرت دکتر بهتر میگه یا بچه های گهواره؟؟؟؟؟
منم ۱۷ هفته و ۵ روز دکتر گفت و رفتم
منم ۱۸هفته و۳روز میرم
من دکترم ۱۷هفته ۵ روز نوشت ب سونوگرافی زنگ زدم گفت ۱۸هفته ۲روز بیاا
برا من گفت ۱۸هفته و یه روز برم ۱۹اردیبهشت میشه
برا منم ١٧ هفته و يه روز گفته
دکتر من ۱۸ هفته و یه روز نوشته بود
من ۱۸ هفته رفتم
دکترت هر موقع صلاح دید برو ولی بهترش هفته ۱۸ ۱۹ عه
منم ۱۷و۶روز نوشته
من امروز رفتم ۱۶ هفته و ۳ روز بودم
۱۸هفته برو
همونو برو
بزار بزرگتر بشه عجله نداشته باش
۱۷ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.