انومالی چند هفته برم؟
دکتر نوشته ۱۷هفته و ۴روز

۱۴ پاسخ

خب همون روزی ک دکتر گفته برو
بنظرت دکتر بهتر میگه یا بچه های گهواره؟؟؟؟؟
منم ۱۷ هفته و ۵ روز دکتر گفت و رفتم

منم ۱۸هفته و۳روز میرم

من دکترم ۱۷هفته ۵ روز نوشت ب سونوگرافی زنگ زدم گفت ۱۸هفته ۲روز بیاا

برا من گفت ۱۸هفته و یه روز برم ۱۹اردیبهشت میشه

برا منم ١٧ هفته و يه روز گفته

دکتر من ۱۸ هفته و یه روز نوشته بود

من ۱۸ هفته رفتم

دکترت هر موقع صلاح دید برو ولی بهترش هفته ۱۸ ۱۹ عه

منم ۱۷و۶روز نوشته

من امروز رفتم ۱۶ هفته و ۳ روز بودم

۱۸هفته برو

همونو برو

بزار بزرگتر بشه عجله نداشته باش

۱۷ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری