انومالی ۱۷هفته کسی رفته آخه

۶ پاسخ

من 16هفته و 6روز رفتم

منم دکترم ۱۷هفته و۱روز برام نوشته که حتما تو اون روز برم

من ۱۷ یک روز رفتم

شرایطم خاصه برا اون ۱۷هفته اگ کسی رفته بهم بگ

نری بهتره من 18هفته 4روز رفتم نددیر ن زود ب وقتش بری قشنگ معلوم بشه

اره بعضیا میرن

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی