۱۷هفته و۴روز زوده واسه آنومالی؟
کسی این هفته رفته؟

۱۲ پاسخ

من همین موقع رفتم

من ۱۷هفته ۵روز رفتم

اره من ۱۷ هفته و۴ روز رفتم

من ۱۷ هفته رفتم خوب بود خداروشکر

اره منم همین موقع رفتم

من رفتم گفت برو دوباره چند روز بعد بیا بعضی چیزارو نمیتونست ببینه

من رفتم

من ۱۷ هفته و ۱ روز رفتم

به nt حساب کن همین تاریخ برو منم دیروز به nt۱۷ هفته و ۳ روز تو سونو زد ۱۷ هفته و ۴ روز و همه چی عالی بود خدارشکر

۱۷هفته به بعد خوبه من ۱۷هفته و یک روز رفتم

۱۸ ودو روز برو

آره من 17 هفته و5روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی