سلام کسی ۱۷هفته رفته سنو انومالی

۱۴ پاسخ

من رفتم

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم
همه چیم واضح بود و بررسی شد

من ۱۷ هفته دو روز رفتم

من ۱۷ هفته ۵روز نوبت زدم

من برای بچه های دیگم هم ۱۷هفته و۲روز رفتم همچیش اوکی بود

اره من😂گفت برو چندروز دیگه بیا
من ب حساب ان تی ۱۸ بودم
اما امروز گفت جنین چند ردز کوچیکتره ،شاید نتونم دقیق کارکنم

من ۱۷ هفته ۶ روز رفتم

آره من 17 و پنج روز رفتم

من‌۱۷ دقیق رفتم
دیدش اوکی بود ولی بیضه هاش داخل بود هنوز
گف زود اومدی ۱۹ هفته باز بیا
شوهرمم‌دیگ‌نیومد بریم‌گف همه چی‌خوبه سونو ضرر داره هی بری


از من‌نصیحت ک نرو الان

زوده ۱۸ کامل شد برو

سلام هنوز زوده الان نرو من ده روز دیگه نوبت دارم برای سونو

بزار ۱۸ کامل بشه زود نرو بزار اندامشو قشنگ ببینه

۱۸ هفته که کامل میشه برو

باید 18کامل بشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد