۸ پاسخ

اشکال ندارد منم ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

بزاریک هفته بگذره که جنسیت واضح باشه

۱۸ هفته باید پربشه

آره من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم گفتن خیلی زوده سونو انجام ندادن واسم
گفتن ۱۸ هفته و ۳ روز بیا

نه اوکی منم همون موقع رفتم

18بری بهتره

میتونی بری

زوده فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۷ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد