خانوما ۱۷هفته میشه بریم آنومالی؟

۸ پاسخ

ن نمیشه عزیزم زمانش خوبش ۱۸ و ۱یا ۲ روزه

اره انومالی از 16 هفته هم میشه

بعضی از سونوگرافیا قبول نمیکنن
همون 18هفته برو بهترم هست

برامن ۱۷و دویا سه روز فرستاد دکترم

من 17 رفتم همه چیم نشون داد

نه بزار ۱۸هفته

دوهفته دیگه برو

فکر کنم 18هفته بری بهتره چون خود من گفت 18هفته خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۶ ماهگی
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی