ماما میشه ۱۷هفته رفت سونو انومالی؟؟

۸ پاسخ

من 16 هفته رفتم

من ۱۷ هفته و دو روز بودم رفتم

من 17 هفته و 6 روز رفتم عزیزم

یه هفته دیگه باید بری
انومالی بین ۱۸تا ۲۰ هست.زودتر بری ممکنه بچه رو درست نبینن پولت حیف بشه

زوده یکم دیگ صبر کن

فکر نمیکنم انجام بدن واس من انجام ندادن تا ۱۷ و ۶ روز

از ۱۵ تا ۱۷ هفته ولی باز بعضیا میگن بهترین تایمش ۱۸ هفته ی

من17هفته و5روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۶ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد