سلام مامانها میشه سونو انومالی ۱۷هفته برم؟

۶ پاسخ

بهترین زمان ۱۸ هفته اس

بذار ۱۸ هفته و ۴ روز برو که کامل همه چیش مشخص باشه..بهترینش رو میگن ۱۸ هفته و ۳ روز هست

زوده عزیزم صبزکن منم صبرندارم مثل سال می گذره این هفته

خیررر از ۱۸ هفته به بعد

من ۱۷ هفته و پنج روز رفتم

اگه میشد که من میرفتم 😭یک هفته دیگه باز باید صبر کنم
۱۸ هفته بهترین زمانشه میگن

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی