۶ پاسخ

من رفتم آره دقیق هم جواب میده

منم ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم، آره برو

اره عزیزم میشه بری منم ۱۷هفته و۶روز رفتم

اگه دکترت برات نوشته اره برو من آنومالی رو دکترم ۱۶ هفته نوشته بود

بله میشه رفت

سلام عزیزم منو تو هفتمون دقیق یکیه فکر کنم بتونی بری من شنبه نوبت مراقبت دارم که می‌خواد بنویسه برم انومالی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری