میتونم الان ۱۷هفته ام برم انومالی؟

۷ پاسخ

۱۸ هفتگی به بعد بهتره

من۱۷روز و۴روزم بود
الان ۱۷هفتت کامل شد یا۱۶هفته و خورده ای هستی اگه ۱۶هستی نرو زوده

بزار ۱۸ شد برو‌که نگه یه موقع زود اومدی

۱۸هفته کامل شدی برو

فکر نکنم شما ۱۷ هم باشی احتمالا ۱۶ هفته و چند روزی
واسه آنومالی که بدن جنین از نظر فیزیکی بررسی میشه هر چی بزرگتر باشه بهتره صبوری کن سونوی سلامت هست سونوی مهمیه
اگر ذوق جنسیت رو داشتی میتونی الان بری ولی برای آنومالی صبر کن

نری بهتره

من ۱۷ و ۳ روز رفتم همه چی معلوم بود

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی
مامان 💙رایان مامان 💙رایان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری