خانما من ۱۷هفته و پنج روز میتونم برم آنومالی ؟

۹ پاسخ

زوده

نری بهتره

18هفته بری بهتره

آره دیگه

بله میتونین

آره برو

من دکترم نوشته ۱۷ هفته رو تموم کردم تا یک هفته وقت دارم که برم آنومالی

من ۱۷ هفته و ۲ روز رفتم

بله برو
منم ۱۷ هفته ۶ روز بودم رفتم

سوال های مرتبط

مامان 💙رایان مامان 💙رایان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی