مامانا من ۱۷هفته ام برم غربالگری انومالی یانه!!

۶ پاسخ

ی هفته صبر کن منم شنبه میشم ۱۸ و دو روز میرم

زوده ۱۸ رو تموم کن برو،،برا من وقت نبود ۲۰هفته رو تموم کردم رفتم

۱۸ بری بهتره

۱۸ هفته اوکی تره

برو عزيزم رفتی توی ۱۸

18 بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان هامون مامان هامون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری