۸ پاسخ

تا ۲۲ هفته وقت داری چرا زود میخوایی بری من امروز دکتر بودم بهش گفتم برام ننوشت گفت زوده

من نوبت زدم واس ۱۸ هفت دو روز

منم نوبت زدم برای ۱۷ هفته و ۳ روز

من ۱۸ هفته ۵ روز هستم هنوز نرفتم

کسی میدونه

من امروز رفتم سنوگرافی گفت معلوم نیست بچه بد من آزمایش خون دادم مثبت بوده

۱۸ هفته و دو روز برو
انشالله به سلامتی
برا منم دعا کن سه شنبه میرم صدا قلبشو بشنوم 🥹❤️

خوب همون ۱۸ برو

سوال های مرتبط

مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته چهلم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد