من ۱۷هفته ۵روزمه برم انومالی بنظرتون؟

۴ پاسخ

هفته بعد بری بهتره

آره. ولی بهترین تایم 19 هفته و 3 روز هست

دكتر سونو ب من ١٨/٣ روز نوبت داد گفت بهترين تايم اسنه

منم همین تایم رفتم برو

سوال های مرتبط

مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد