۱۷هفته دوروزمیش برم انومالی

۵ پاسخ

صبرکنی ۱۸ بهتره

۱۸ هفته و چند روز برو
دکتر گفت

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

نه بزا ۱۸ تموم بشه برو چون اگه خدایی نکرده مشکلی داشته باشه تا اون موقه همه چیش خوب نشون میده

اره بهتر قبل ۱۸ برین

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وسوم بارداری