خانما ۱۷هفته ۶روز انومالی برم خوبه؟

۱۳ پاسخ

عالیه برو من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم اوکی بود

آره خوبه برو مخصوصا تو این اوضاع زودتر بری بهتر

من میخام ۱۷هفته و ۳روز برم

من میخام ۱۷هفته و ۳روز برم

اره برو دکتر من گفت ۱۷ هفته و چند روز برو

۱۸ هفته و چندروز بری بهتره عزیزم

اره
من ۱۷و‌۲روز رفتم

۱۸ هفته کامل بهتره گلم

یک روز دیگ هم وایستا ۱۸ هفته برو..منم دکتر برام نوشته ۱۸ هفته برم ۲۴ اسفند

بذار 18برو

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم

دکتر من گفت ۱۸ هفته ۲ روز بهترین زمانه

ی روزم صبر کن ۱۸هفته برو

سوال های مرتبط

مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وسوم بارداری