بچه ها ۱۷هفته و چهارروز خوبه برم انومالی

۱۱ پاسخ

من دکترم گفت بعد ۱۷ میتونی بری

دقیقا همون ۱۸هفته برو که دقیقتر باشه

اره من ۱۷هفته ۳روز رفتم

دکتر بهم گفت زیر ۱۸ بری چیز زیادی نمیتونه بررسی کنه بذار ۱۸ و دو سه روزت شد برو که دوباره کاری نشه

من 17و1,روز رفتم

اره عزیزم

من ۱۸و ۴ روزم امروز میرم

۱۸ هفته ۳ روز بری خیلیی بهتر

صبر کن ۱۸ هفته برو

بذاری ۱۸ هفته کامل شه بعد بری بهتره

امروز رفتم دکتر بهم‌نوبت ۱۸ هفته سه روز داد

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۲ ماهگی
مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخودی 🧑🏼‍🍼🐤 مامان نخودی 🧑🏼‍🍼🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامون مامان هامون هفته بیست‌ویکم بارداری