سلام سونو آنومالی برا ۱۷هفته و ۲روز خوبه که برم؟

۸ پاسخ

عزیزم بچه اولتون دختره یا پسر؟

آره عزیزم منم 17هفته بودم رفتم

اگه میتونی ۱۸ تموم شد برو

زوده من ۱۸ هفته و یک روز رفتم

من که دکتر سونو قبول نکرد گفت باید ۱۸هفته کامل بشه🥲

سلام برا منم دکترم ۱۷ هفته و ۲ روز نوشته
مشکلی نداره مهم اینکه وارد ۱۸ هفته شدیم

یکم زود نیست ؟

۱۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی