سلام،۱۷هفته و۳روزخوبه برم برای آنومالی؟؟

۶ پاسخ

ب نظر من طبق نظر دکترت برو

نه بزار ۱۹ هفته برو حتی ۲۰ هفته هم بری بهتره چون بچه کاملتر دیده میشه منم ۱۷ هفته و۴روزمه اما میخوام ۱۹ هفته و۴ روز برم

به من گفتن 18 که تموم شد بزار چند روز بگذره بعد برو

میگن بهتره ۱۸ هفته بری.منم ۱۸ هفته و ۲ روز رفتم

سلام عزیزم مشکلی نداره ولی میگن توی ۱۸ هفته بهتره بزار یه هفته دیگه برو که مطمئن تر باشه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخودی 🧑🏼‍🍼🐤 مامان نخودی 🧑🏼‍🍼🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری