۱۷هفته و۳روزخوبه بریم انومالی؟جنسیت معلوم میشه ؟

۲ پاسخ

۱۸هفته و چند روز باشی بهتره

منم انتی ک رفتم تاریخ داد برا انومالی ک برم میشم ۱۷ هفته و چهار روز

سوال های مرتبط

مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان دلانا (❤️ مادر) مامان دلانا (❤️ مادر) ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری