فردا میشم ۱۷هفته ومیخام برم سونو انومالی😆😆😆

۵ پاسخ

برو عزیزم انشالله بسلامتی باشه

سنو رو برات بهداشت نوشت یا دکتر زنان

برو عزیزم.منم ۱۷ هفته و۳روز رفتم

برو گلم منم ۱۷و دو روز رفتم

باز بچه ها میگن 18هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا 🐰 مامان هانا 🐰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری