۱۷هفته میشه سونو انومالی رفت؟

۹ پاسخ

اره من رفتم

منم ۱۷ هفته رفتم دکتر خیلی ایراد گرفت گفت چرا زود اومدی
به نظرم یه هفته دیگه صبر کنی بهتره

بر اساس سونو انتی چند هفته ای؟

ارع گلم۱۷هفته۴روز رفتم

زوده

اره من ۱۷ هفته رفتم

من رفتم

آره.ولی بزار یه هفته دیگه برو که جنسیت صد درصد باشه

اره میشه ولی ۱۸ بهتره

سوال های مرتبط

مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد