۱۷هفته و شش روز هم میشه انومالی رفت؟؟؟

۶ پاسخ

اره من ۱۸ هفته و ۶ روز رفتم😐😂

من رفتم همه چیز عالی نشون داد تازه من 17 هفته 4 روز رفتم

بله من ۱۷ و ۶ رفتم

اره برو چنتا تاپیک قبل منو درمورد انومالی بخون

اره دکتر برا من دقیقا همین موقه نوشته

اره من همون تایم رفتم

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۷ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان هانا 🐰 مامان هانا 🐰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد