سلام دوستان انومالی رو میشه ۱۷هفته رفت

۱۰ پاسخ

بله من 17هفتگی رفتم

بله منم ۱۷ هفته رفتم دکترم نوشته بود برام

میشه ولی ریسکه . بزار ۱۸ کامل شد برو

من میخوام ۱۸ هفته ۳ روز برم
اونقد زود میری خوب نیست که

۱۷هفته و ۲روز رفتم من

بمون ۱۸هفته و دو سه روز برو

بهترین زمانش ۱۸ هفتس

چرا عجله میکنی دوهفته دیگ صبر کن تاهمچیش مشخص بشه

بله من رفتم

خیر زوده

سوال های مرتبط

مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۷ ماهگی
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد