۱۷هفته و چن روزم میشه رفت آنومالی؟؟؟ کسی رفته

۶ پاسخ

۱۸ هفته به بعد برو خوبه

۱۸هفته ب بعد بهتره

خواهرا ی لطفی میکنید حدس بزنید جنسیت نی نی منو...تو تاپیکام هس🙂 مرسی ازتون❤

۱۸ هفته و ۶ روز بودم رفتم

17 هفته و 6 روز برو

من رو بچه اولم ۱۸ هفته ۴ روز رفتم
و پسر شد

سوال های مرتبط

مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی