سلام برای انومالی میشه ۱۷هفته و۴روز رفت؟

۴ پاسخ

مم هفته دیگه میرم که میشه 16هفته
البته من سرکلاژ شدم بخاطر همین هردوسونورویکی نوشتن

اره میشه

اره عزیزم

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۷ ماهگی
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی