مهربوونا ۱۷هفته و ۵روز میشه رفت انومالی

۱۳ پاسخ

من ۱۷ هفته ۶ روز بود رفتم

بله عزیزم میشه

اره ۱۶ تا ۱۸

بله من ۱۷هفته و ۶روزرفتم

من همین روز رفتم ولی گفت بعضی چیزا نمیتونم بررسی کنم هفته دیگه باز بیا

من به دکتر گفتم گفت نه

من دکترم برا ۲۹ مرداد نوشت انومالی ک ۱۷ هفته و چهار روزم بود همه چی هم اوکی بود

آره عزیزم از ۱۶هفته تا ۱۸ هفته و۳روز وقت داری

‌ب من دکترم گفت باید۱۷هفته۵روز برم

خب با تاریخ انتی حساب کن
اگ ۱۸ هفته ۱ روز داری میشی خوبه دیگ برو

دکترم گفت هجده تمام کردی بعد برو

بله عزیزم
من ۱۷ هفته و یک روز بودم که رفتم

بهتره صبر کنی ۱۸ تمام بشی ،دکترت نگفت چه تاریخی بری؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۷ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری