خانما کیا سنو انومالی ۱۷هفته رفتن؟؟

۱۱ پاسخ

بذار ۱۸ تموم شه بعد برو بهتره

من ۱۹ و ۶ روز رفتم

من امروز ۱۹ هفته رفتم

بزار ۱۸تموم شه بعدبرو من هنو نرفتم

من 17ودوروز رفتم اوکی بود

۱۸هفته بری بهتره

من ۱۷و۴ روز رفتم

من ۱۷ رفتم

۱۸هفته بهترین زمان هست

میشه رف ولی ۱۸ ب بعد بری بهتره کامل تر دیده میشه

من ۱۷هفتگی رفتم

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری