مامانا کیا انومالی رفتن دیدن ۱۷هفته هستن همه چی اوکی بود

۳ پاسخ

من امروز رفتم طبق ان تی۱۸هفته کامل بودم ولی گف زوداومدی چون آنومالی زده۱۷هفته و۵روز گف چندروز دیگ بیا

من درست تو 17 هفته رفتم جنسیتشو گفت همه چیم اوکی بود

زود نرو عزیزم ۱۸ رو رد کن بعد برو

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی