۵ پاسخ

من انتی دخمل بود انو مالی هم دخملللل🩷🩷🩷🥹🥹🥹🥹

منم همه چیز خوب بود تو دوتاش خدارو شکر 🤗🤗🤗

من ان تی رو دوازده هفته و ۶ روز رفتم که احتمال داد پسر باشه انومالی رو ۱۸ هفته و ۶ روز رفتم که قطعی گفت پسره
و خداروشکر همه چیش هم نرمال و سالم بود

انتی ۱۲ و سه روز رفتم آنومالی ۱۷ و ۴ روز باید برم تا ۱۸ و دو روز

منظورت از یکی بودن چیه؟ینی سالم بودن؟برا من خداروشکر هر دوتا نرمال بود .انتی از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته وقت داری ولی تایم طلاییش ۱۲ هفته و ۲ یا ۳ روزه و انومالیم از ۱۸ هفته شروع میشه و تا۲۲ وقت داری .من ۱۸ هفته و یک روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سروین وسپهر🩷💙 مامان سروین وسپهر🩷💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری