من انتی دخمل بود انو مالی هم دخملللل🩷🩷🩷🥹🥹🥹🥹
منم همه چیز خوب بود تو دوتاش خدارو شکر 🤗🤗🤗
من ان تی رو دوازده هفته و ۶ روز رفتم که احتمال داد پسر باشه انومالی رو ۱۸ هفته و ۶ روز رفتم که قطعی گفت پسره
و خداروشکر همه چیش هم نرمال و سالم بود
انتی ۱۲ و سه روز رفتم آنومالی ۱۷ و ۴ روز باید برم تا ۱۸ و دو روز
منظورت از یکی بودن چیه؟ینی سالم بودن؟برا من خداروشکر هر دوتا نرمال بود .انتی از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته وقت داری ولی تایم طلاییش ۱۲ هفته و ۲ یا ۳ روزه و انومالیم از ۱۸ هفته شروع میشه و تا۲۲ وقت داری .من ۱۸ هفته و یک روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.