۱۳ پاسخ

من انتی موبهمن انجام داده بودم۱۴۰۰

من ۱۵فروردین رفتم۵۵۰۰دادم واقعامغزم هنگید😅یادمه قبل عیداینقدرنبود

بیمارستان بری کمتر میوفته برات من تو بیمارستان رفتم

یاخدا کدوم شهرید چقد گرون شهر ما ۱۴۰۰

فقط آنومالي نيست ٢ تا داپلر هم هست يكي براي چسبندگي رحم خودته
يكي ام شريان هاي بچه و قلب بچه اس و استخوان هاش

باز خوب قیمت داده من دیروز ده جا زنگ زدم از ۵۵۰۰شروع میشه تا ۹۳۰۰ فقط آنومالی 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من ۳تومن دادم
۱۷ فروردین

یا حسیننننن😑😭
لعنت بهشون من میخاد ب دکترم بگم ک برم ارومیه بیمارستان مطهری ک بیمه نیرو های مسلح قبول میکنه اونجا غربالگری کنم برگردم جوابشو ب دکتر بدم

عزیزم منم دارم داپلر شریان رحمی انومالی و طول سرویکس گفت ۷ تومن به بالا میشه دیگه همه چیز همینجوریه از دست ما کاری برنمیاد 😢

انومالی دو روز پیش ۵۳۰۰

من زنگ زدم انومالی وقت گرفتم ۵۷۰۰😐
ان اتی ام ۱۰فروردین ۵۳۰۰ دادم

من دوتا سونوداشتم یکی دالپر و یکیم انومالی شد۴۶۰۰

من ۱۵ فروردین دادم با جایی که اصلا بیمه پایه و تکمیلی هم قبول نمیکنه
۲۲۰۰ شد..

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری