من انتی موبهمن انجام داده بودم۱۴۰۰
من ۱۵فروردین رفتم۵۵۰۰دادم واقعامغزم هنگید😅یادمه قبل عیداینقدرنبود
بیمارستان بری کمتر میوفته برات من تو بیمارستان رفتم
یاخدا کدوم شهرید چقد گرون شهر ما ۱۴۰۰
فقط آنومالي نيست ٢ تا داپلر هم هست يكي براي چسبندگي رحم خودته
يكي ام شريان هاي بچه و قلب بچه اس و استخوان هاش
باز خوب قیمت داده من دیروز ده جا زنگ زدم از ۵۵۰۰شروع میشه تا ۹۳۰۰ فقط آنومالی 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
من ۳تومن دادم
۱۷ فروردین
یا حسیننننن😑😭
لعنت بهشون من میخاد ب دکترم بگم ک برم ارومیه بیمارستان مطهری ک بیمه نیرو های مسلح قبول میکنه اونجا غربالگری کنم برگردم جوابشو ب دکتر بدم
عزیزم منم دارم داپلر شریان رحمی انومالی و طول سرویکس گفت ۷ تومن به بالا میشه دیگه همه چیز همینجوریه از دست ما کاری برنمیاد 😢
انومالی دو روز پیش ۵۳۰۰
من زنگ زدم انومالی وقت گرفتم ۵۷۰۰😐
ان اتی ام ۱۰فروردین ۵۳۰۰ دادم
من دوتا سونوداشتم یکی دالپر و یکیم انومالی شد۴۶۰۰
من ۱۵ فروردین دادم با جایی که اصلا بیمه پایه و تکمیلی هم قبول نمیکنه
۲۲۰۰ شد..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.