دخترا ایده ناهار بدین لطفا

۶ پاسخ

من قرمه سبزی گذاشتم

من عدسی گذاشتم
هفته دو سه بار میخورم واسه وزن نی نی

منکه امروز گفتن چ نت دوکیلو تو دوهفته بالا رفته حالم گرفته شد قورمه سبزی گذاشتم باعذاب وجدان نمدونم بخورم نخورم

ماکارونی و استانبولی هم خوبه

گوشت چرخکرده با پیاز و سیر و رب و ادویه مثل همبرگر ساندویچ کن
میتونی قارچ و کاهو و گوجه هم بذاری

سالادالویه یا استانبولی..اگ دیرمیخورین خورشتی بزار

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری