من قرمه سبزی گذاشتم
من عدسی گذاشتم
هفته دو سه بار میخورم واسه وزن نی نی
منکه امروز گفتن چ نت دوکیلو تو دوهفته بالا رفته حالم گرفته شد قورمه سبزی گذاشتم باعذاب وجدان نمدونم بخورم نخورم
ماکارونی و استانبولی هم خوبه
گوشت چرخکرده با پیاز و سیر و رب و ادویه مثل همبرگر ساندویچ کن
میتونی قارچ و کاهو و گوجه هم بذاری
سالادالویه یا استانبولی..اگ دیرمیخورین خورشتی بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.