اینم میز مزه
۵۰, نفر مهمون داشتم
شامم زرشک پلو دادیم آشپز پخت
این تم تولد پسرم
من دخترم تم تولدش یونیگورن بود از سقف و اینا بادکنک وصل کردم
۲۵ تا مهمون داشتم ژله و تنقلات و ابمیوه
میوه ام موز و خیار نارنگی سیب گذاشتم سالاد ماکارانی شامم ساندویچ کالباس پرملات خودم درست کردم پر کالباس و کاهو و چیبس و اینا مزه ام ک داشتیم 😋😉
به نظرم یه هفته زودتر عکاسی کن بعد مهمونی با خیال راحت بگیر و خوش بگذرون
ما که فقط عکاسی کردیم چون جنگ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.